Ankara Valiliği kararı doğrultusunda, 27 Haziran 2026 Cumartesi günü saat 13.00’ten itibaren Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu vatandaşların iniş ve binişine kapatılacak.

EGO Genel Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruda, istasyonun ikinci bir duyuruya kadar hizmet veremeyeceği belirtilirken, vatandaşların ulaşım planlarını buna göre yapmaları istendi.