400’lük duktil içme suyu hattındaki arıza nedeniyle Ahlatlıbel Mahallesi’nin tamamı ile Beytepe Mahallesi’nin üst kotlarına 22 Haziran Pazartesi günü saat 17.00’ye kadar su verilemeyeceği bildirildi.
ASKİ ekiplerinin arızayı gidermek için çalışmalarını sürdürdüğü belirtildi.





